Supa de ceapa cu tofu afumat (vegana / vegetariana)

Cand m-am apucat sa fac reteta asta nu am fost foarte increzatoare. Ce sa iasa din:

  • trei cepe maaari,
  • un ardei gras rosu miiic,
  • o lingura de ulei de masline (vegetarienii lacto pot folosi unt pentru un plus de savoare);
  • un morcov mic si el,
  • un cartofior mititel (imi mai trebuiau niste diminutive, cartofiorul a fost cat o minge de ping-pong!),
  • o lingura de patrunjel proaspat tocat si
  • 100g de tofu afumat taiat cubulete? Aaa, si
  • cam un litru si jumatate de apa
  • sare dupa gust si, pentru cine prefera asa,
  • piper.

Pai, nu cine stie ce, ma gandeam eu.

In acelasi timp, rau nu putea sa iasa si aveam nevoie de o alta supa, ca ma plictisesc repede de „old favorites” si, cum sunt mereu cu intrebarea „eu ce mai mananc?” in minte, am decis cu o respiratie adanca si o lacrima in coltul ochiului drept (de la ceapa, ca deja incepusem sa toc!) sa incerc.

Ies sase portii delicioase, de numai 90 de calorii fiecare. Maine dimineata fac si poza, pe lumina, si o adaug la reteta. Arata la fel de bine pe cat de gustoasa este!

Merge nemaipomenit cu crutoane…

Lasă un răspuns

