Nu, că ziua de azi are ceva… iote: Botiș și bubulinele!

Pe lângă idioțenia cu legea făcută după bibilică Biblică Biblie, nea Boțiș arată că ori e beat, ori e prost, ori amândouă, ori altceva mai grav:

Am un camp. Un camp inseamna o zona informatica, informatii pe care le introduci in soft. Mi s-a spus ca este prea complex formularul. (…) Va dau un exemplu. Pot sa detii o circulara, si noi am trecut toate astea la unelte de tinut in gospodarie. Un circular, nu o circulara, imi cer scuze vorbesc aiurea cu circulara.

Incoerent. Habar n-are ce face. I se învârte capul de la atâtea circulare.

Bibilicile, iepurii sunt inventariate la ce tip de animale sau cum sa le spunem, ce rase de animale ai in gospodarie. Am facut o completare de la bubuline sau cum le spune. Nu vreau sa intru in detalii.

Păi nici nu intra, „bubulină” ministerială ce ești. Alea nu-s rase, îs specii. Bubulinele îs ghivoli și li se zice bubaline, ghivole.

Din Biblie m-am inspirat cand am facut lista cu animalele. De la Ministerul Agriculturii, nu am spus foarte clar.

Nu ai spus foarte clar, dar noi ne-am prins. Ai făcut lista cu animalele de la Ministerul Agriculturii. Cu tine în frunte, cum am stabilit mai sus.

Lasă un răspuns

