Mă obsedează psihopatia de la Balc

Sunt o persoană empatică. Mă gândesc întotdeauna că poate sunt eu aia ciudată și nu pricep și ca fiecare și le știe pe ale lui. Dar în ruptul capului nu pot să înțeleg ce poate să determine un om aparent sănătos, cu bani destui, deci nivel de trai mai mult decât bun, cu ocupații diverse la degetul mic, cu sute de țări de văzut și biblioteci de citit disponibile numai să întindă mâna, sa se încotoșmăneze în miez de iarnă, să se urce în gipan și să se oprească într-o gaură de sat, totul numai ca să bea ceva în compania altora ca el și să tragă cu pușcociul într-un animal de a cărui agonie și moarte să mai fie și mândru.

Eu cred că oamenii ăștia nu ar trece un test psihologic făcut calumea.

Eu cred că oamenii ăștia nu ar ezita o secundă să omoare un om, dacă așa ar avea chef și cred că și-ar mușamaliza fapta cu un maldăr de bani.

Eu cred că oamenii ăștia ascund în ei zeci de deviații, dereglări, frustrări, lipsuri, nevoi, insatisfacții.

Eu nu pot să concep că oameni cu mintea la locul ei ar fi capabili de așa cruzime.

200 de vieți. De 7 ani câte 200, aproape 1500 de animale au murit, ca persoanele astea să aibă orgasme pseudocinegetice.

E doar părerea mea, nu-s psiholog sau psihiatru, dar îmi pare curată scrânteală.

 

 

 

Sau poate fi curată ne-simțire.

2 comentarii la “Mă obsedează psihopatia de la Balc

  1. Faptul că eşti tu ultra-mega-giga-nejustificato-iubăreaţă de animale nu înseamnă că noi cu toţii avem o problemă şi tu eşti aia deşteaptă.
    Faptul că oamenii cu bani uneori duc lipsă de un intelect decent nu e chiar o invenţie a apei calde, ci e un fapt destul de bine cunoscut însă nu general valabil pentru toţi oamenii cu bani.
    În altă ordine de idei şi tu ascunzi în tine zeci (poate chiar sute, spun eu) de deviaţii, frustrări, insatisfacţii, dereglări (în special hormonale), lipsuri şi nevoi. (le-am zis pe toate?) De ce spun asta? Pentru că şi tu eşti om şi ăia-s oameni şi eu-s om, toţi suntem oameni şi, ia ghici, TOŢI avem aceste caracteristici pe care tu alegi să le vezi ca defecte. Nu e nimic rău să alegi să le vezi ca defecte dar e fundamental eronat şi stupid să crezi că tu şi doar tu ai dreptate!
    Eu nu consider normal să nu mănânci carne, că de-aia ne-a făcut evoluţia omnivori dar uite că nu fac activism şi nici nu mă leg de aceia care aleg să ducă acest stil de viaţă. E treaba lor, raţiunea lor. ÎNSĂ, mă leg de toţi acei vegetarieni care impun copiilor asta sau care au pretenţia că ei au dreptate şi se simt discriminaţi că nu au voie să-şi impună regimul alimentar şi altora. Adică ceea ce am cam citit pe la tine şi nu e deloc ok.
    Veganismul, vegetarianismul şi pupincurismul extrem şi nejustificat la adresa unor animale este/sunt tot o formă de religie!

  2. Vezi că te arunci ad hominem, iar asta mă deranjează.

    Nu văd unde este scris în postarea asta ceva despre alimentația copiilor, vegetarianismul și veganismul sunt… na, stricte, că de aia se cheamă așa, altfel ar fi flexitarianisme sau omnivorisme și basta, ce să ne mai complicăm cu etichete, iar faptul că nu consider justificat măcelul a sute de animale pentru ca niște indivizi cu psihic dubios să se simtă bine nu se poate numi în nicio situație „pupincurism la adresa unor animale”.

    Așadar, deși nu-ți displace ideea de a ucide în masă animale (am citit opinia ta despre câinii maidanezi), te rog să respecți dreptul meu de a considera masacrele ca lipsă de umanitate.

    Că nici tu nu le-oi ști pe toate.

Lasă un răspuns

