Tort de mere caramel

Nu, nu scriu ce și cum, pentru că nu știu încă.

Dar am în plan să creez o minunată rețetă de tort de mere răcoros și delicios, cu glazură de caramel sau pe-acolo, care să nu aibă mai mult de 200 de calorii pe felie… Probabil că am să caramelizez niște zahăr pe fundul unei forme de tort, am să tai merele cubulețe sau, dacă nu am chef de cubulețe, le scobesc în centru și le pun întregi, după ce le umplu cu mieji de nucă, și am să le amestec sau am să torn peste ele o cocă de chec din aia moale, curgătoare, care se face cu banane în loc de unt sau ulei și îndulcitor, am să presar niște stafide și am să adaug scorțișoară și am să pun toata chestia asta la copt la cuptor și… văd ce iese.

Comestibil o să fie sigur, dar încă nu știu dacă și gustos sau măcar arătos, dar mâine seară aflu.

Și poate nu o să iasă chiar tort, dar măcar prăjitură tot o să se poată numi.

Sau poate mă supăr și fac un clafouti. Tot sub 200 de calorii porția.

Lasă un răspuns

