A cincea răceală

Ziceam că am fost în El Comandante Junior din Centrul Vechi și că a fost nașpa. Un lucru nașpa nu vine singur niciodată, așadar înghesuiala din beci mi-a mai adus o „bucurie”: al cincilea guturai pe sezonul ăsta și, sper eu (speranța moare ultima!) că e și ultimul.

Concluzia e că de la anul (note to self) trebuie să îl fac pe dracu-n patru și să mă feresc de grămezi de oameni. Că se pare că oamenii nu-s toți ca mine, am boleșniță, stau naibii în casă, să mă fac bine!

Încep să cred că „dau ăștia” cu virusuri în populația grăbită să dea năvală la Coldrex HotRem. Că tot n-o să mai avem voie algocalmin decât cu rețetă, de la 1 aprilie.

Lasă un răspuns

