No comment

Scurtă dezbatere pe teme creștine în parc, între mamă (obeză, plictisită vizibil, apoi iritată și în final nervoasă) și fiică (4-5 ani, își trage nasul ritmic și des):

Aia mică: Mami, dacă Dumnezeu poate tot, de ce am răcit?

Mă-sa: [Răbdătoare] Pentru că n-ai fost cuminte și te pedepsește.

Aia mică: Și pe Simona a pedepsit-o? Că ea e cea mai cuminte…

Mă-sa: [Deranjată] A făcut ea ceva.

Aia mică: Eu cred că Dumnezeu nu iubește copiii.

Mă-sa: [Iritată] Cum să zici așa ceva?

Aia mică: Păi eu știu că am fost cuminte și Simona a fost cuminte. Nu trebuia să ne pedepsească.

Mă-sa: [Exasperată] Poate mă pedepsește pe mine, că Dumnezeu pedepsește părinții prin copii.

Aia mică: Păi, mami, nu e mai ușor să te pedepsească pe tine direct? Sau tu răcești numai când nu e cuminte Buni? Și Buni de ce răcește?

Mă-sa: [Nervoasă] Auzi, ia mai termină cu întrebările astea, că te pleznesc!

Lasă un răspuns

