Gripa

Aș fi scris că e a șasea răceală, dar de data asta e gripă. Mă dor toate oasele, articulațiile, mușchii, am senzația extrem de dubioasă că mi s-a desprins pielea de pe spinare și de pe cap și, dacă îmi clatin țeasta, pe lângă  că mă doare până și ecoul din urechi, mă doare creierul.

Minunat.

Mulțumesc așadar Religiei, care a ținut omenirea în întuneric atâta amar de ani și a ars oamenii de știință pe rug, astfel încât în 2011, deși plecăm cu racheta spre Lună și nu numai, nu avem încă antivirale eficiente.

Lasă un răspuns

