Tnuva si reclamele în care nu pot să cred

Tnuva.

Pe lângă numele greu de pronunțat, Tnuva are reclame greu de digerat. M-a enervat prima oara cu „Păstrează gustul dragostei”, în care făceau reclamă la lactate arătându-mi un copil la sân. Ori eu beau lapte de vacă, nu de mamă, iar din sânul mamei pot spune cu siguranță că  nu curgea iaurt.

Nu că e o minciunică, dar devin foarte atentă când o reclamă încearcă să mă ducă de nasul meu afectiv.

A doua chestie la care am fost atentă (și nu m-am înșelat) a fost reclama la gama pentru slăbit (bine, ca să nu mintă de tot, reclamagiii fac în așa fel încât să spună „păstrarea siluetei”, „controlul greutății” și așa mai departe). Zice reclama că lactatele din gama roz au inulină, care te-ar face să te simți sațiat. M-am uitat pe un iaurt, nici urmă de inulină. Iar dacă ar fi, aflați că balonează, nu sațiază. Amatorii de napi știu de ce.

A treia chestie care îmi vine în minte este alegerea total neinspirată pentru una dintre reclame a nutriționistei Ligia nushcum, grasă și didactică nevoie mare. Păi cum să cred eu în sfaturi de viață sănătoasă de la una care are fundul mai mare ca al meu? Simplu, nu cred.

Deci, nu Tnuva.

Lasă un răspuns

