Băsescu: „cetățeanul nu știe ce e în spatele dorinței lui. Parlamentul decide”

Disclaimer: de obicei sunt politicoasă, indiferent cui mă adresez, de la regina Angliei până la boschetarul din parc. Dar ăstuia nu pot să mă adresez altfel, decât cu „bă, nesimțitule!„. Deci:

Bă, nesimțitule, da, bă, Băsescu, despre tine, nesimțitule, este vorba.

Bă, nesimțitule, ai idee ce ai spus? Știi că în felul ăsta tu, bă, nesimțitule, tu mă desconsideri pe față pe mine, cetățean cu drept de VOT și plătitor de TAXE, din care eu cred că tu, bă, nesimțitule, furi, împreună cu acoliții tăi? Cum îți permiți, bă, nesimțitule, să gândești și apoi să spui, cu nesimțirea ta fără margini, bă, că eu, cetățean cu drept de VOT și plătitor de TAXE nu știu ce vreau și de ce vreau așa cum vreau?

Bă, nesimțitule, știi că, din cauza ta și a celorlalți nesimțiți portcalii, eu vreau să fie parlamentul bicameral și cu cât mai mulți leneși de parlamentari plătiți din banii mei, dar destui și din opoziție și destui și de-ai tăi, destui, ca să fie mai greu de cumpărat și cu două camere, ca să îți fie greu ție, bă, să treci legile tale cu adresă? De asta vreau așa cum vreau, bă, nesimțitule!

Bă, nesimțitule, tot din cauza ta și a celorlalți nesimțiți portcalii, eu vreau (și știu ce înseamnă, bă, nesimțitule) șapte consilii și șapte primării. Ca să nu puteți tu și acoliții tăi să faceți ce vrei tu în orașul meu, bă, nesimțitule! De asta vreau așa cum vreau, bă, nesimțitule!

Zici tu, bă, nesimțitule, că „nu e nevoie de niciun referendum. Aici, Parlamentul hotărăște. Mi se pare că s-a exagerat. Cetățeanul nu știe ce e în spatele dorinței lui. Primarul nu poate să facă ce vrea el… Bucureștenii nu realizează ce înseamnă 7 consilii în oraș” (sursa: aici). Zici așa, bă, pentru că atunci când ți-a convenit să faci referendum, ca să scoți proștii la urne să te voteze, ai făcut referendum, bă. Acum, când nu-ți mai pică ție bine, nu mai e bun cetățeanul, nu-i așa? Primarul nu poate să facă ce vrea, bă, și nici parlamentul nu poate să facă ce vrea, bă, că ambele sunt instituții care trebuie să facă ce vreau io, bă, nesimțitule, ce vrea cetățeanul ăla plătitor de taxe și cu drept de vot, pe care îl desconsideri tu, bă, nesimțitule. Și tu, bă, ești pus acolo de o parte imbecilă a cetățenilor, plus  (cel mai probabil) mașina de vot cu Brânză de afară. Și nu-ți faci nicidecum treaba pentru care ești pus acolo.

Tu nu știi ce e în spatele dorinței cetățeanului, bă. Cetățeanul decide. Jos.

Un comentariu la “Băsescu: „cetățeanul nu știe ce e în spatele dorinței lui. Parlamentul decide”

  1. Pingback: Regionalizare = feudalizare « Litere si cifre

Lasă un răspuns

