Marș împotriva homosexualilor: 100 de indivizi obosiți, 3 steaguri și o liotă de jandarmi

Am fost la marșul celor cărora le pasă de viața sexuală a unor indivizi pe care ei nu îi cunosc și cu care nu se vor intersecta în veci.

Ei, doar nu ar crede cineva că am fost de bunăvoie. Nu. Sigur că nu. Am asistat fără să vreau la un fragment de marș. Eram în mașină, într-un cârd de alte mașini pline cu oameni cu altă treabă la ora aia decât fundurile unor necunoscuți. Ne-am nimerit în drumul lor, așa că a trebuit să așteptăm până au trecut.

Și am studiat fețele manifestanților, că oricum eram țintuiți în loc și nu aveam ce altceva face.

Dincolo de imberbii mustind de entuziasm, presărați cu coșuri adolescentine, și macho musculoși, cu devle rase, adică ceea ce mă așteptam să văd la genul ăsta de adunare, m-au uimit femeile. Femei amărâte, fără o urmă de bucurie pe față. Fără nicio îndoială, niciuna dintre femeile alea nu era fericită. Și nu, nu atunci, la marș, ci așa, în general, în viață. Femeia fericită are o postură anume. Femeile astea erau cocârjate, aduse de umeri, cu sânii obliterați sub haine, părul tern și feminitatea strivită. Sufereau toate și strigau chestii împotriva homosexualilor, de parcă exact în momentul ăla se certau și cu Sodoma, și cu Gomora, la un loc. Niciuna nu era îngrijită sau măcar îmbrăcată ceva mai acătării. Erau toate trase-n câte o pereche de pantaloni informi, cu tricouri urâte și nepotrivite. Mai că-mi venea să-i zic uneia, care nu era chiar oablă ca o scândură și nici urâțică, „măi, femeie, lasă prostiile, aranjează-te puțin, îmbracă-te ca o femeie, poartă o bijuterie, fă ceva cu părul ăla și ai să vezi că viața ta o să fie mai frumoasă…„. Sigur că n-am zis nimic, n-avea sens. Femeile fanatice sunt mai fanatice decât bărbații fanatici, și ăsta e un fapt (trist).

În orice caz, erau vreo 70 – 100 de oameni, mai multe steagurile decât ei și, în mod cert, mai multă poliție, jandarmerie, brigăzi canine și tot soiul de flori de M.A.I..

Am auzit că gay-ii au fost vreo 200. Și, la fel, mai multe forțe de ordine decât manifestanți.

* * *

Și acum să spun și de ce iubesc democrația și nu aș vrea niciodată să fie altfel:

În zi de sărbătoare creștină (duminica), o familie laică (eu și al meu) a hotărât să meargă să se plimbe la pădure, iar 200 de gay condamnați de creștinism pentru orientarea lor sexuală, au primit de la statul secular dreptul legal de a organiza o manifestare de stradă prin care să atragă atenția opiniei publice că ei există. O grupare extremistă creștină a primit, tot de la statul secular, dreptul de a manifesta pașnic împotriva homosexualității, iar statul secular s-a asigurat, prin forțele de ordine trimise la fața locului, că totul rămâne pașnic. Cu toată harababura, eu și al meu, cetățeni ai statului de drept, apărători și beneficiari ai dreptului la liberă exprimare (și gay, și creștină, și extremistă), deși am întârziat un pic, am ajuns la pădure și ne-am văzut de ale noastre.

Foarte pe scurt: în democrație, cu toții suntem de acord să nu fim de acord și nu e nimic în neregulă cu asta, în vreme ce restul lumii merge la picnic în deplină siguranță.

* * *

Nu-mi ies din minte femeile alea.

2 comentarii la “Marș împotriva homosexualilor: 100 de indivizi obosiți, 3 steaguri și o liotă de jandarmi

  1. „Femei amărâte, fără o urmă de bucurie pe față.” – Da, asa sunt toti oamenii care se preocupa de vietile altora in loc sa-si gaseasca fericirea. Uita complet de ei insisi si se seteaza pe criticarea celorlalti.

  2. Eu vad in ura o neacceptare a propriei conditii. Cand incepi sa urasti, incepi cu tine.
    Oamenii fericiti sunt cei care se elibereaza de orice sentiment de ura si intoleranta.

Lasă un răspuns

