Tâmpenii despre sex prin presa noastră, de parcă n-ar avea subiecte

De obicei nu citesc aiurelile cu sfaturi despre sex de prin reviste, ziare sau publicații online – pur și simplu, n-am găsit niciodată vreun astfel de articol care să nu conțină cel puțin o tâmpenie și, oricum, mai nimic din toate cele enumerate în scriiturile cu pricina nu poate fi folosit în viața reală, dacă ai ceea ce englezii numesc common sense. Azi am fost brusc atrasă de un titlu: „Sexul de dimineata este cel mai bun pentru femei„. I-auzi, și eu, care înainte de cafeaua de dimineață n-am chef nici să trăiesc, dar să mai fac și sport în doi! Și am citit inepția, preluată de newz.ro de pe realitatea, care a luat prostia de pe femina.rol.ro, ca să vezi cum se propagă idioțeniile.

Cică zice nush ce studiu de la Harvard că femeia ar fi mai energizată dimineața (d’oh, poate pentru că cine doarme se energizează?). Meh, poate femeia care nu are ce face toată ziua, freacă duda, a epuizat toate serialele pentru coafeze disperate și își face somnul de frumusețe din plictiseală, cât timp e boul la muncă, iar noaptea zace la TV și dimineața nu are somn de la ora 6, că așa e când n-ai ocupație. Mă îndoiesc că o femeie care are un job și un copil mai are vreo urmă de energie dimineața, când e oricum în urmă cu somnul, după ritmul susținut de 6-7 ore pe noapte, și mă îndoiesc că își ignoră vreo chemare la sex, pentru că nu are cum să aibă vreuna, având în vedere că trebuie să pregătească micul dejun, să îmbrace vreun mic monstru urlător și să-l trimită pachet la grădiniță sau la școală și să plece ea însăși la muncă, unde trebuie să ajungă la fix, că e criză și patronul e atent la pontaj.

Iată o propoziție cretină de la un capăt la altul: „Expertii spun ca femeile isi ignora „gandurile necurate” deoarece nu sunt multumite de felul in care arata si ca nu au respiratia proaspata„. 1. Cine se gândește la sex nu are gânduri necurate, ci se gândește la sex. Gânduri necurate au ăia care se gândesc să omoare pe careva nevinovat, să jefuiască, să distrugă, nu oamenii sănătoși care se gândesc la unul dintre multele lucruri care țin de natura umană. 2. Mă îndoiesc că o femeie e mai nemulțumită dimineața decât seara de felul în care arată – ori e nemulțumită toată ziua și toată noaptea, ori e mulțumită și gata. Și dacă e 100% nemulțumită, ce? Nu mai are nevoie de sex? Citisem undeva că grăsuțele fac sex mai des și mă îndoiesc că vreo grăsuță e 100% mulțumită de șuncile ei. 3. Nu-mi amintesc să fi ratat vreo oră de sport în doi din cauza respirației – cât durează un spălat pe dinți și un duș? Câteva minute? Să fim serioși, cât se poate de serioși. Să nu aud pe careva că dușul și spălatul pe dinți ar strica momentul – ne-am obișnuit cu toții cu povestea cu prezervativul (ai? am! unde e? aici! l-ai pus? stai așa! ah, nu vad! aprind lumina? nu, gata! ah, e invers!), așa că nu văd de ce ar fi o problemă un duș și o periuță de dinți.

Next. „Intra in pat complet dezbracata si fa-l si pe el sa renunte la pijamale. E posibil ca noaptea sa fie foarte grea pentru amandoi, dar gandeste-te ca totul e o anticipare a ceea ce se va intampla dimineata.” Stai așa. Pe rând. 1. Deci te duci la om și-i spui cu voce cleioasă „iubi, în seara asta dormi fără pijama„, sau cum? Cred că, la faza asta, replica oricărui bărbat normal la cap nu poate fi decât de două feluri. Adică romantică: „păsărică, nu vrei tu să tragem de fiare acuma și să dorm și eu liniștit în pijamaua mea, că mîine merg la muncă?” sau pragmatică: „nu mai am pijamale curate? dă-mi un tricou…„. În fine, unii dorm în fundul gol de felul lor, alții dorm în șort și pe 99% dintre ei nu-i împiedică textila când le vine cheful. Plus că articolul se cam lua de cheful femeilor de sex, nu de al bărbaților. 2. Faza cu noaptea aia grea nu o pricep. Adică să nu dorm de grija sexului? Nu-i mai simplu, ca-n bancul ăla cu Mărie și Ion, să scapi odată de presimțirea aia de cu seară, iar dimineața vezi tu cum și ce faci? Pot să pun pariu că cine a scris articolul ăla încă nu a trecut de vârsta optimă pentru citit „Cei trei muschetari”.

Trage draperiile. Cand in dormitor este intuneric, nu vei mai fi ingrijorata in privinta felului in care arati.” Treaba cu arătatul am rezolvat-o mai devreme și, oricum, una care nu vrea să facă sex pe lumină se gândește si singură cum să întunece camera. Iar draperiile, oricât de groase, sunt vax albina, fac penumbră, nu întuneric. Poate jaluzele din lemn… Oricum, faza cu draperiile e cam așa – dacă tot te ridici din pat să tragi draperiile (ăla doarme încă, presupun sau, dacă s-a trezit, e deja în baie), nu poți să dai o fugă să te speli pe dinți și prin alte părți esențiale?

Mai sunt două paragrafe, dar sar peste ele, mă fac că nu am văzut (iar „lingiruța” e „linguriță”)… nu de alta, dar ultima fază e tare de tot: „Pentru putina varietate, renuntati la sexul normal si treceti direct la sex oral. E o optiune grozava daca sunteti pe fuga, mai ales ca preludiul nu este necesar.” Păi, bine, mă… (lăsând la o parte faptul că sexul oral e cât se poate de normal) dacă respirația puturoasă e o mare problemă și toate „sfaturile” sunt date pentru sex „pe nespălatelea”, atunci cum – CUM mama mă-sii??? – a gândit creatura care a scris articolul ăla?

Nu era mai simplu să scrie un singur rând, hai, două: „Vrei să faci sex dimineața? Perfect! Fă un duș și spală-te pe dinți, să vezi ce bine o să fie! Nu vrei? Perfect, fă când vrei, că sexul nu e cu program.” Basta!

Lasă un răspuns

