N-am dispărut :)

N-am dispărut chiar de tot, de tot. Am fost plecată în vacanță și acum citesc, pur și simplu obsesiv, A Song of Ice and Fire. Sunt cinci cărți și câteva mii de pagini cu totul, așa ca asta explică de ce nu apuc să mai intru pe aici și să scriu.

E tare bine să evadezi din viața reală din când în când!

4 comentarii la “N-am dispărut :)

    • Citesc în engleză, tocmai am terminat A Feast for Crows și am început A Dance with Dragons. Ai să intri sigur în sevraj dacă nu continui! Martin e suficient de pervers încât să fi terminat A Feast for Crows și să nu fi dat detalii despre jumătate din personaje, cu promisiunea că A Dance with Dragons va lămuri lucrurile. Ceea ce am înțeles că și face, nu de alta, dar cei care termină și a cincea carte să aibă ce suferi de dor încă vreun an, doi, trei, până se îndură el să scrie și următorul… și încă trei ani până la ultimul, asta dacă nu i-o veni ideea să mai scrie ceva continuare la ele… 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

