Atheist Droid Apps

Sunt proaspăta și fericita proprietară a unui telefon samsung galaxy s2, cu android 2.3.3. N-am sa scriu că e cel mai tare telefon ever (tocmai pentru că nu e doar un telefon, ci un laptop mai mic cu telefon sau… ceva în genul ăsta). Dar am să scriu ce aventuri am avut să găsesc niște aplicații ateiste calumea pentru androidul meu.

Am găsit „What the Bible Says„. Nu e cine știe ce, sunt doar câteva categorii și puține citate la fiecare și nu te lasă să adaugi categoriile proprii (ceea ce e un și mai mare minus). Fail. Îi dau o steluță, pentru bunăvoință și încă una pentru că e singurul disponibil in Android Market care e compatibil cu droidul meu. În rest, nu-i cine știe ce.

Găsisem și „Bible Versinator„, care promitea să fie mai interesant (sau măcar mai amuzant), dar cică nu e compatibil cu droidul meu (!!!) și, cea mai enervantă chestie, cică nu e disponibil în țara mea. Probabil din cauza contribuțiilor scandaloase la construcția de biserici. Cred și eu. Nici aplicații ateiste nu merităm.

Am dat și peste „Portable Atheist„, despre care am auzit numai de bine, dar nici pe ăsta nu am cum să-l încerc, pentru că nici ăsta nu e compatibil cu droidul meu. Dar măcar e disponibil și pentru România, ceea ce înseamnă că producătorii n-au aflat încă rușinea cu sumele exorbitante cheltuite de români pe biserici. Sau poate au aflat, că aplicația costă 4 lei și ceva, așa, simbolic, că românul prea s-a obișnuit să primească totul degeaba (păi din ce să cumpere, nu, dacă banii se duc la biserici???).

Mai sunt câteva aplicații cu citate ateiste, dar nu m-am deranjat să le instalez. Eu m-am convins deja, iar creștinii nu reacționează decât la citate din Biblie, deci…

Dacă găsiți ceva gen Versinator, compatibil cu ce am eu… dați de veste!

4 comentarii la “Atheist Droid Apps

    • Da’ tu ce-ai căutat de ai ajuns pe aici? Vreo aplicație cuvioasă? Internetul e lucrul dracului, ieși de pe net și marș în genunchi la rugăciune!

      În orice caz, comparația ta e total ilogică… cum să vrei să insulți pe cineva spunându-i că e mai prost decât ceva considerat a fi printre cele mai deștepte chestii? 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

