Lumea asta se învârte invers

N-am mai scris nimic zilele astea. Ca de obicei, motivat. În general, prefer să scriu, pentru că asta înseamnă că nu sunt ocupată până peste poate și că nu am de rezolvat multe tâmpenii cu care eu nu aș avea nicio treabă dacă n-ar fi nebuni pe lume și dacă n-aș trăi într-un stat atât de disfuncțional cum e statul român. În fine, uite ce s-a mai întâmplat:

  • am avut de înmatriculat o mașină– treabă mișto, pentru că trebuie mers în șapte locuri, în fiecare trebuie așteptat la cozi, plătit chestii inutile și inexplicabile, primit ștampile pe hârtii care se înmulțesc la fiecare ghișeu (în loc să se rărească, dracului), mers dintr-un punct într-altul prin orașul aglomerat și plin de noxe, consumat benzină, consumat nervi, plictiseală, pierdut zile din viață pentru nimic, de fapt.Că statul vrea:
    •  să ai asigurare nouă la mașină, chiar dacă cea veche e la zi și mai are câteva luni până expiră,
    • hârtie ștampilată de la organul fiscal că sunt impozitele plătite (eu nu înțeleg nici în ruptul capului de ce trebuie să plătesc statului anual ca să am în proprietate ceva! Că doar plătesc o dată, TVA, la cumpărare!),
    • ca tot unii de la stat să se uite în curul mașinii și să citească niște cifre ștanțate pe acolo și să dea hârtie colorată, tot din banii mei printată, că mașina e tot aia care era și înainte să se uite ei (!!!),
    • ca taxa timpului pierdut de ei pentru prostiile cerute tot de ei să o plătești tot tu, încă o dată (o dată plătești la buget ca ăia să stea pe acolo toată ziua și încă o dată plătești „la lucrare”),
    • ca noul format de talon, care nu încape calumea în portofel, pentru că un prost s-a gândit că face el reformă și redesign, să-l plătești tot tu, de parcă te interesează ce formă are…
  • am avut șocul deceniului – am descoperit o sociopată (nu e la mișto, e pe bune, mă tem că femeia îndeplinește plenar aproape toate criteriile). Ciudat al naibii, dar asta e.
  • am avut o grămadă de lucru, printre picături și stat la cozi și pierdut vremea cu ciudata de mai sus.

În fine.

Și am aflat că trebuie să stau acasă când cu recensământul sclavilor de pe plantația România, că altfel ori mă amendează feudalu’, ori se duce recenzorul pe la vecini sau / și la popă (WTF???) ca să sifoneze ăia ce li se pare că știu despre mine.

Mda.

2 comentarii la “Lumea asta se învârte invers

  1. o sa pastrez chestia asta si-o s-o dau s-o citeasca urmatorului om de bine care va binevoi a ma intreba de ce nu-mi iau si eu trocarici ca sa fiu in rand cu lumea.

Lasă un răspuns

