Bărbatul gonflabil

Ce am fost și ce am ajuns

Ce am fost și ce am ajuns (De aici: http://fit2fat2fit.com/blog/)

Nenea ăsta e un șoc. Acum cinci luni era fit&fabulous (în fine, pentru cine apreciază fasciile) și, ca orice instructor de fitness, plin ochi de stimă de sine și motivat din cap până în tălpi, s-a hotărât să facă un experiment țaca.

S-a hotărât să-și petreacă un an umflându-se și dezumflându-se la loc.

Omul arată acum ca în poză și mai are o lună de băgat pe sub mustață la liber, după care va intra în rândul muritorilor de foame, adică a celor care se zbat să scape de câte treij’ de kile.

Eu sunt curioasă de nu mai pot… îi iese sau rămâne balon și își ia sutien și gata, occupy canapeaua?

(Răbdare cu încărcarea, mai ales seara, când stau treji americanii, că omul e foarte vizitat și îi mai crapă serverul)

Lasă un răspuns

