Madam, la cratiță!

Zilele astea îmi lipsea ceva. Nedefinit și difuz, mă deranja lipsa asta și nu știam ce naiba e și de unde vine.

Ilici dixit, pesede facit

Ilici dixit, pesede facit (Kermit the Frog - Photo by Jason Merritt/FilmMagic - sursa: http://muppet.wikia.com/wiki/Reporter_Kermit)

Pe urmă am realizat că, în afară de ciorovăiala intestină din pesede, cu care Șuțu got me rolled on the floor laughing (prima dată și a doua oară), în rest parcă e o liniște ciudată în politichie. Ori ăia se ciupesc ca ciorile pe cocean și pedelacul tace mâlc fiindcă e distractiv și nu face să deranjezi dușmanul când își scoate singur ochii, ori m-am săturat eu de înverzeala portocaliilor așa tare, încât am devenit colorblind și nu-i mai văd că mișcă nici dacă pleznesc lângă mine.

În orice caz, acum, că am sesizat lipsa, promit să mă concentrez și să văd dacă apare ceva interesant săptămâna viitoare (în afară de votul perpetuu la legea maidanezilor) și, până atunci, recunosc că am preferat să aflu chestii din astea:

Weekend plăcut tuturor! Și aveți grijă ce faceți la recensământ, dacă vă treziți cu un nene curios la ușă.

 

 

Lasă un răspuns

