Care-i treaba cu Siri?

Speaktoit: Sam

Speaktoit: Sam (imaginea, de aici: http://androidadvices.com)

Nici bine nu s-a răcit lansarea lui iPhone 4s, că netul a început să geamă de comparații între telefonul cu măr și Samsung Galaxy S2. E în gura tuturor, ca să zic așa. De la bloguri, la Facebook, la Twitter și nu numai.

Zilele astea am văzut cu groază cum au făcut unii zob un iPhone nou-nouț și, deși e clar că ecranul i se sparge ușor, tot mi-a fost milă de bietul telefon. Ciobiturile din colțurile Galaxy-ului S2 le pot confirma, le am și eu deja – e alunecos ca un țipar și foarte subțire, așa că l-am dat pe jos de fix patru ori, câte una pentru fiecare colț. Coafura rezistă, adică ecranul.

Așa.

După  ce am văzut oroarea asta și mi-am revenit din starea de rău (cum să faci zob voit un telefon? oricum, mai greu am trecut de șocul celor patru ciobituri), am uitat de iPhone.

Dar Siri face buzz, și mă întreb de ce.

Pentru că Samsung Galaxy S2, lansat înainte de iPhone 4s, vine și el cu un speech to speech integrat (trebuie să-i zici „Hello, Galaxy” și devine atent). Iar în Market sunt disponibile Speaktoit și Vlingo, în caz că nu te saturi de vorbit cu roboței. Și toate trei sistemele sunt destul de haioase (mie îmi merg OK atunci când nu vreau să discut filosofie), iar Speaktoit are în plus o interfață cartoonish (customizabilă) pe care o cheamă Sam și care se descurcă foarte bine cu diversele taskuri pe care i le dai de făcut.

So what’s the buzz about Siri?

2 comentarii la “Care-i treaba cu Siri?

Lasă un răspuns

