Acum știu de ce formularele de la recenzământ sunt varză

Am dat click pe un twit de la Moș Călifar. Întâi am zis că râd nemernicii de un om bătrân, care poate vorbește el așa, mai greu. Pe urmă mi-am amintit că nu-i chiar centenar și că tare vioi era (ieri dimineață?) când spunea că o să iau amendă pentru că am uitat CNP-urile, care ba-s obligatorii, ba nu-s. Pe urmă, m-am enervat, pentru că am înțeles cu care cap al familiei au gândit dinozaurii când au făcut chestionarele și am priceput de ce sunt și așa de prost alcătuite.

Iată, să aveți și voi aceeași revelație și poate și altele:

Păi, bine, domnule Voineagu, la un Dumitru sau Andrei faceți dumneavoastră dezbateri pe probleme științifice… primite spre rezolvare din… call center?

Să nu se înțeleagă greșit, cred că alcoolul e treaba fiecăruia în timpul liber, da’, dom’le, nu răspunde la telefon sau dacă răspunzi, nu intra, dom’le, în direct! Că te faci de baftă și băcănie și te doboară anxietatea, a doua zi.

3 comentarii la “Acum știu de ce formularele de la recenzământ sunt varză

  1. E clar că habar n-au de ce ar fi util CNP-ul, iar răspunsul cu buna credință a relevat că n-are nici o greutate. Oricum CNP-ul e disponibil autorităților, partea nasoală acum e cu legarea lui de date personale, practic nu e anonimă declarația.

  2. Exact de asta mă deranjează și pe mine. Statistica e una, legarea persoanei de niște date e altceva. Și este deranjant, pentru că nu știi când îi apucă să persecute toate persoanele care… să zicem… lucrează 78 de ore pe săptămână sau pe cele care au divorțat o dată, de exemplu.

    • Sau care n-au religie, că oricum sunt ținta cea mai facilă și deja sunt grupul care e considerat cel mai puțin de încredere (prin alte părți, iar la noi e echivalat total tqmpit cu comunismul).

Lasă un răspuns

