Social Media for dummies

Când ai atâtea conturi în social media încât nu mai știi unde să zici ce ai de zis (e luată de pe Facebook de aici, deci habar n-am cine a originat imaginea):

4 comentarii la “Social Media for dummies

  1. Nice. Eu am constatat că Facebookul e o mașină de tocat timp la greu. Pe deasupra merge și greu ca dracu. Twitter n-am, iar de celelalte ori n-am auzit, ori nu prea le folosesc.

    • Mie îmi merge bine Facebook… și pun chestii pe el, plus că văd ce mai face lumea și asta îmi place, la halul de lipsă cronică de timp cu care mă bat! Folosesc și Twitter – e scurt și rapid, practic îmi notez gânduri public, revin la ele când am vreme, e relaxant. Și aflu și chestii neașteptate…

Lasă un răspuns

