Conan Barbarul ne arată fundul. Și cam atât.

Conan (Jason Momoa, 2011)

Conan (Jason Momoa, 2011) - poza, de aici: geeksyndicate.wordpress.com

Am văzut și eu, în sfârșit, Conan Barbarul cu Jason Momoa. Deci cui nu-i plac spoilerele și n-a văzut filmul, să facă bine să-și stăpânească curiozitatea și să nu citească în continuare.

Așa.

Trebuie să spun din start că filmul ăsta mi i-a stricat și pe Conan, și pe Drogo (din Game of Thrones – HBO 2011). De poveste nu zic nimic, că ce poa’ să fie, un quest cu un făt frumos, un evil nene și o muiere. Nimic nou sub soare. Nici nu mă așteptam la vreo minune, dar trăgeam speranță că am să văd ceva care să merite o oră din viață. Măcar de relaxare.

Cum l-au stricat pe Conan?

Khal Drogo (Game of Thrones, HBO 2011)

Khal Drogo (Game of Thrones, HBO 2011) - poza, de aici: screened.com

În primul rând, Conan era barbar. Adică dur, așa, cu un interes mai puțin deosebit pentru cum arată, înfășurat în blănițe, piei, cu catarame grele, sabie zdravănă și… da, cu barbă. Multă, deasă, serioasă.

Deci nu mi-a plăcut deloc să văd un fecior frumușel, proaspăt ras, îmbrăcat în fustiță sexy (sau șalvari, în fine), ca să moară muierile după el și ăla să fie filmul. După cât de rău și strong și scary a fost actorul în Game of Thrones, în rolul lui Khal Drogo, mă așteptam la măcar pe atât. Dar nu! Momoa Conan este un Dastan (Prince of Persia) și basta. Pe întuneric sau pe lumină, n-aș face mare diferență între ei. Doi cuties.

Clar, l-au construit după toate clișeele opiniei generale (feminine sau mai degrabă masculine? mi-e greu să decid) despre ce găsesc femeile că e sexy și au uitat complet de personaj. Și nu, nu mă încălzește deloc că i-au arătat fundul rotund și gol în paie, nu asta face ca un bărbat să fie sexy, pe cuvânt de femeie.

Dar ce zic eu, tot filmul ăsta mi-a dat senzația că  fost făcut din toate clișeele comerciale posibile.

Ofertă specială: stylemix

Cred că e filmul transcultural și atemporal al anului. Soldați romani, templu grecesc, preot shaolin, prinț arab, părinți barbari, pirați victorieni, vrăjitoare japan (sau ceva pe acolo)… all in one, numai la Conan Barbarul. Mai lipsea Indiana Jones și gata, aveam de toate.

Poate sunt eu ciudată, dar m-a deranjat teribil chestia asta. M-a obosit. Consistency, people! Revin la ideea că am avut sentimentul că l-au făcut din bucăți, cum au alcătuit unii portretul robot al femeii perfecte, cu gura Angelinei Jolie, nasul nu-știu-cui, ochii încă uneia, urechile alteia și cam așa ceva.

Iar povestea… cum am spus, nimic nou.

Nicio surpriză.

Must not see. But if you have to…

4 comentarii la “Conan Barbarul ne arată fundul. Și cam atât.

Lasă un răspuns

