Românii sunt oameni buni

M-am gândit bine la chestia cu românii și cum sunt ei (cum suntem NOI!) de ieri până azi.

Românii sunt oameni buni!

Nu zic treaba asta de florile mărului. Zic asta pe blog (altfel poate o lăsam să treacă) pentru că Manafu dă 10 euro pentru fiecare postare cu titlul ăsta, până la 25 de postări. Și pentru că dă banii ăștia unei femei și fiicei ei (care e de cam aceeași vârstă cu fetița mea), a căror poveste doare.

Și pentru că sunt româncă. Și pentru că sunt un om bun. Și pentru că sunt și alții ca mine. Și pentru că am prieteni, rude, amici, cunoștințe și toți sunt oameni buni. Niciunul nu f u r ă. Niciunul nu a fugit din România la c e r ș i t. Niciunul nu e p ă d u c h i o s.

Nu zic treaba asta nici pentru că toți românii sunt oameni buni. Că nu-s. Nu cred că sunt. Și nici deștepți nu-s chiar toți. Sunt unii care fac și dreg tot felul de porcării și despre ăia se aude mai des, că așa-s știrile. Pe ăia sunt supărată, dar ei sunt la fel de români ca ăia buni și deștepți. Deci, ai noștri, cu bune, cu rele.

Chestia e că o româncă a inventat aparatul care depistează cancerul în 6 minute. De exemplu. De recent exemplu. Sunt mulți români care fac lucruri bune. Lucruri geniale. Dar românii ăștia se pierd printre ăia care ies la înaintare în Google, pentru că newsworthy sunt crima, senzaționalul (eu cred că e senzațional să depistezi cancerul în 6 minute, dar cine mă întreabă pe mine?), violența…

Chestia e că niște români c e r ș e s c prin lume. Dar EU sunt acasă, în România. Eu muncesc, învăț, îmi cresc copilul. Fac și bine când pot. Sunt un om bun. Un român bun.

Tu, la fel.

Noi, la fel.

Noi suntem români buni.

Iar eu adaug 50 de euro la oferta lui Manafu, pentru încă 5 postări cu titlul „Românii sunt oameni buni”. Deci, scrieți!

LATER EDIT: Dacă vă întrebați, m-am ținut de cuvânt. Săptămâna viitoare pregătesc și un pachet de Crăciun pentru fetița Valentinei, deci dacă vreți să adăugați o jucărie, o hăinuță pentru o fetiță de cinci ani sau o carte, dați un semn.

2 comentarii la “Românii sunt oameni buni

  1. Pingback: Caut oameni cu talent la oameni buni | M A N A F U *

  2. Pingback: Romanii sunt mai buni decat zice Google(Da, “Romanii sunt destepti!”) | Ionut Oprea

Lasă un răspuns

