Dacă aș fi politician… (2)

Guilty of a wasted life.

Guilty of a wasted life. (imaginea, de aici: inventorspot.com)

Cred că nimic nu urăsc pe lumea asta mai mult decât frigul, bolile și spamul. Pierd zilnic mai bine de o oră din viață ca să curăț de spam inboxul, site-urile de care am grijă, forumurile. Nemernicii ăștia găsesc adresa mea te miri unde (la ăia care adună și vând adrese de mail, alți băieți inteligenți), învață să treacă de captcha-uri și chiar și de întrebări, pun linkuri la toate prostiile și… insistă! Iar eu trebuie să stau să curăț mizeria și chestia asta mă seacă.

Știți ce înseamnă o oră pierdută pe zi? 15 zile pierdute pe an! Un an întreg pierdut o dată la 24 de ani! 3 ani, dacă e să ne gândim la speranța medie de viață. Trei ani în care, în loc să fac ceva pentru mine, ceva plăcut, ceva util, ceva constructiv, eu stau și șterg mesajele unor cretini! Și voi faceți la fel, măcar câteva minute zilnic.

Așa că, dacă aș fi politician, aș avea grijă să institui…

…Pedepse crunte pentru spam!

Având în vedere chestia de mai sus, adică timpul mâncat numai pentru curățenie, practic spammerii scurtează viața celor care trebuie să stea zilnic să șteargă mizerii din inboxuri, de pe forumuri, din site-uri.

Așadar, spamul este crimă.

Am stabilit că spamul ia timp să fie curățat de pe unde se strecoară. Trebuie să fii atent și să nu ratezi mesajele nemernicilor, ca să le trimiți unde le e locul, adică la gunoi. Chestia asta e tricky, pentru că riști să ratezi mesaje de care ai nevoie. La peste 10 inboxuri, câte sunt eu nevoită să gestionez, mi se întâmplă să ratez mailuri importante. Și asta mă costă.

Prin urmare, spamul este furt.

Spamul poluează conversațiile firești între oameni, cauzează neînțelegeri, deviază subiecte. Este agresiv și se strecoară peste tot.  Pentru că e mai ușor să controlezi spamul în medii virtuale cu acces pe bază de cont creeat în baza unui e-mail și cei care dețin site-uri au căutat și au găsit metoda asta ca să reducă numărul de ore petrecut să șteargă mizerii, spamul e de vină că acum trebuie să avem toți conturi personale și datele noastre se colectează de către toate terțele părți posibile și imposibile. Tot spamul este de vină că povestea cu conturile a dat idei și ghes autorităților să vrea să controlez internetul.

Așadar, spamul este o amenințare pentru libertatea individuală și pentru privacy.

Nu pot să pricep de ce niciun om politic nu vede lucrurile astea și nu înțeleg de ce spamul nu este incriminat drept ceea ce este – o abominație care nu are ce căuta la contravenții, ci la infracțiuni. Nu pricep de ce, în România, nu au existat decât câteva cazuri izolate de pedepsire a spammerilor, și numai cu o amărâtă de amendă.

Eu i-aș pune să plătească de să-și vândă casa, masa, mașina și un rinichi și i-aș băga în pușcărie, unde i-aș pune să sape și să care cu cârca, ca să-și câștige masa zilnică.

3 comentarii la “Dacă aș fi politician… (2)

  1. Adresa mea e afisata pe blog : am pus cateva anunturi pe saituri cu trafic mare ( craiglist, ebay, etc ), in care am scris si adresa de email. Nu primesc mai mult de 4 spam-uri pe zi ! N-am explicatie pentru fenomen …

  2. Pingback: Zuckerberg are un fetiș cu șosete purtate! (Meh, de fapt urăsc Timeline-ul) | Litere si cifre

Lasă un răspuns

