Viteaz la volan

Sau viteza la volan, nu știu cum să zic exact.

Treaba e că azi am prins în direct pe două televiziuni odată toată faza cu mașina zburată în lac și operațiunea de salvare (în fine, dezscufundare). Și am stat și m-am uitat cu gura deschisă, cam cum se uită copiii când nu pricep ceva, dar e așa de ciudat că nu-și pot lua ochii.

Cum, mă, să mergi în așa hal de repede, încât să zbori peste parapeți și să te înfigi între doi stâlpi, fix în lac? Cum, mă, să vii cu așa viteză, încât să nu te oprească două rânduri de betoane? Și cum, cum să conduci așa bezmetic în oraș?

Dincolo de asta, m-au obosit îngrozitor televiziunile pe toată durata transmisiei. Cei de la Antena3 aveau o fată care vorbea cu „mbă” („La fața locului a fost adusă și o… ămbă-macara-mbă, cu care-ămbă-vor-mbă-încerca să scoată-mbă afară-ămbă-mașina-mbă” – cam așa ceva – mai binea zicea câte un „ăăă” cinstit), iar cei de la Realitatea veche  sau nouă (nu mai fac deosebirea de când am răcit), au trecut de la un mort la trei, la doi și înapoi tot așa cam cu viteza cu care a intrat ăla în parapeți, respectiv în lac. Așa că nu știu dacă a murit numai șoferul cel viteaz vitez vitezoman sau a luat după el și pe alții.

Freaky.

Vorba lui Piticu (azi, pe Twitter), Fringe event.

Lasă un răspuns

