10 ore de somn în 5 zile

Am constatat că de cinci zile dorm câte două ore pe noapte, deci ies cu totul 10 ore. Motivul e o tuse nenorocită de final de viroză, care nu cedează cu niciun leac over-the-counter şi, cum n-am timp să ajung la doftor, nici n-am vreo şansă să capăt codeină, singura care ar fi de un oarecare ajutor.

Dar nu motivul e important, ci cum mă simt după maratonul ăsta, mai ales că a trebuit să funcţionez toată săptămâna la turaţie maximă. Aş fi zăcut ca ursul în bârlog, dar uneori mai ales in lumea asta a noastră post-criză americană şi ante-criză chinezească, nu e chip. Aşa că am băut cafea cu stacana şi am trecut pe pilot automat. De notat:

Am sentimentul că sunt beată, fără să fiu beată – parcă trăiesc în Second Life, dar fără teleportare şi ţoale fancy.

Mă agasează orice, dar orice. Noroc cu pilotul automat, că stăpâneşte situaţia, altfel plezneam pe cineva.

Nu am chef să mănânc nimic altceva decât ciocolată, cremă de alune şi alune. Clar, când organismul nu se poate reface, cere energie din carbohidraţi şi, pentru creier, grăsimi.

Dacă încerc să dorm, chiar dacă, prin absurd, nu tuşesc ca un măgar supărat, nu reuşesc.

Am senzaţia că bolesc de o lună şi am sentimentul că e deja vineri. Când îmi dau seama că abia mâine e vineri, nu reuşesc să integrez informaţia (îmi pare imposibil).

În mod paradoxal, sunt încă destul de coerentă, dar îmi dau seama că nu sunt capabilă să gândesc în situaţii noi. Pilotul automat funcţionează numai prin experienţele anterioare, iar la chestii care cer spontaneitate, creativitate, idei… nu merge.

Noroc că Androidul meu are Swype şi practic scrie singur, altfel cred că amestecam literele, ceva de speriat.

Sper să dorm la noapte. Răceala e tortură rusească. Zău.

Lasă un răspuns

