Obama e pe plus

Iaca:

Dacă mi-l sugerează Google și pe Băse, șterg contul de plus!

Dacă mi-l sugerează Google și pe Băse, șterg contul de plus!

Numai două comentarii:

Oare Google are de gând ca, de fiecare dată când intră careva cunoscut pentru ceva, nu contează ce, să îmi  spună că e hot și să-mi sugereze să îl bag în cercurile mele? Sau Obama a dat ceva pentru asta? (Nu cred, pentru că ar fi fost mai targetată treaba, dacă era pe bani, deci Google are inițiative proprii, asta după ce, în contextul cu SOPA, a început să cenzureze și mai abitir decât la începutul anului sugestiile de căutare, ca să nu dea idei celor care caută chestii piratate)

Cum s-ar fi simțit Papa, dacă Google i-ar fi sugerat să-l bage în cercurile lui pe Richard Dawkins? Sau Geoană, dacă s-ar fi trezit cu Iliescu?

Lasă un răspuns

