Wishlist: mouse-ul din piatră

Cred că am ceva rămășițe de neanderthal pe undeva prin ADN, pentru că este inexplicabil altfel de ce mă fascinează în asemenea măsură obiectele din piatră. Îmi plac ghivecele din piatră, statuile cioplite pe ici, pe colo, nu exagerat, cât să ghicești forma, aș purta colierul Wilmei Flintstone la orice ținută, îmi plac până și scrumierele din piatră, deși nu mai fumez de 3 ani și ceva… și tot așa.

Și am găsit the ultimate modmouse-ul din piatră. Pur și simplu, mouse-ul ăsta îmi trebuie. Are cineva idee unde aș găsi așa ceva / știți pe cineva care face astfel de mods?

Mouse de piatră

Mouse de piatră

Lasă un răspuns

