E cam aproape Deveșelu

Bezmeticii ăia de Iranieni ar cam vrea să dea cu bombardeaua în fundul Turciei și pare-se că nu s-ar sfii să ricoșeze și mai acana, dincolo de Marea Neagră, în curtea lui nea Băse și prietenii lui cu antiracheta. Așa că, fire panicată muierească prevăzătoare, am făcut și eu o estimare de drum până la miraculosul scut de la Deveșelu. Și mi-a dat două ore și un pic de mers cu viteza legală până acolo, adică spre două sute de kilometri (174 până la miraculosul așezământ Caracal).

Adică, mi-a dat aproape.

Prea aproape.

Și acuma, că tot veni vorba de războaie și chestii… mă întreb câți sunt destul de patrioți să vrea să se lupte pentru ea, țară. Eu una, recunosc, patria mea e la mine în casă, în curtea soacră-mii de la țară, la 2 Mai vara și la Sinaia ocazional. Eu nu-s pregătită să dau colțul sau bărbatul la oaste pentru Deveșelu, de exemplu. Sau pentru curtea interioară a Palatului Cotroceni. Și nici pentru Aleea Modrogan din București. Numa’ exemple, nimic tendențios.

Ia zi, tu, care citești acum… ți-ai da viața, mâna sau confortul pentru țară?

2 comentarii la “E cam aproape Deveșelu

Lasă un răspuns

