RATB, săpături la metrou, organizare nu, mergem pe jos

Mie îmi place să merg pe jos. De fapt, de câte ori am ocazia (adică atunci când nu mă grăbesc, când nu plouă, nu ninge şi nu e insuportabil de frig), merg pe jos.

Dar azi mă grăbeam.

Iar troleibuzele nu mai circulă pe unde ştiam eu că circulă, pentru că se face metrou la Răzoare şi au scurmat toată intersecţia şi nu mai poate trece nimic pe fir pe acolo.

Aşa că am aşteptat 20 de minute să vină singurul autobuz care duce spre Universitate. Am aşteptat degeaba.  Nu numai că a venit după 20 de minute, dar a luat-o pe centrul bulevardului şi nici gând să oprească în staţie. Pur şi simplu, a trecut ca vântul şi ca gândul, iar eu am rămas uitându-mă în urma lui, fără să-mi vină să cred, în întârziere.

Am luat-o pe jos. Repet, îmi place să merg pe jos, dar vreau să îmi programez chestia asta. Poate că RATB are un plan pentru eliminarea sedentarismului sau ceva, dar aş fi preferat ca grija asta pentru sănătatea mea să nu îmi mănânce timpul şi să nu mă facă să ajung unde am treabă cu juma’ de oră mai târziu.

Lasă un răspuns

