Incredibil, dar adevărat – din nou răcită

Am făcut eu ce-am făcut şi iar mi s-a cuibărit un virus pe amigdale. O plăcere, pentru că sunt la stadiul ăla cu gâdilituri în timpane, usturimi în ochi şi nas dezgheţat, care nu te lasă să stai locului fără şerveţele la îndemână. Parcă-s o gospodină înţepenită pe canapea, cu ochii la postul cu telenovele – îmi iese suferinţa în batistă la fiecare calup publicitar (chit că mă uit forţat la Minimax – ghiciţi cine a răcit odată cu mine? Da, exact).

Aşa că am un motiv în plus să mă bucur că vine pauza de Crăciun (rău am ajuns!) – în felul ăsta, nu am să am nevoie de scutire medicală ca să pot sta liniştită să bolesc acasă şi, bonus, nici n-o să fiu nevoită să ies din vizuină aşa, moartă, coaptă, să susţin vreo prezentare sau să prezint vreo temă.

Totul îngheaţă de Crăciun, mai puţin colindătorii şi cumpărăturile. La cumpărături nu-i ca la scoală – mă duc cu maşina şi e cald. În plus, singurul moment de stres e cel de la casă, când am emoţii cu sărăcia de card, care uneori se îngrijeşte abuziv de economiile mele şi încearcă să mă înveţe ce e cumpătarea. „Fonduri insuficiente”, pe dracu’ – niciun card nu opreşte o femeie la cumpărături, aşa că scot celălalt plastic, mai docil şi tot plătesc.

Cu colindătorii mă descurc. Scriu pe uşa „carantină – pericol de gripă” sau ceva şi am linişte. Scot afişul seara, că seara nu dorm şi pot să primesc cu fecioara şi steaua. Îmi aminteşte de copilărie, iar lacrimile sunt bune la răceală – curăţă nasul. Îl şi congestionează, dar asta rezolv cu picături.

Astea fiind zise, pe scurt şi în grabă, mă duc să bag supă cu dinozauri în ghiozdanul fie-mii, (după expresia „a băga la ghiozdan”, ce credeaţi? Încă n-am febră). Şi să fac mâncare pe o săptămână, pe care s-o pun porţionată în congelator, să prindă bine în zilele când am să zac ca un câine.

6 comentarii la “Incredibil, dar adevărat – din nou răcită

  1. da-i tare cu Coldrex sau Fervex, (nu lua concomitent paracetamol si aspirina!!!!) si cu lamaie
    asa-ti trebuie daca n-ai luat homeopate:)))) (lol)
    sanatate!
    p.s. si poti sa dai o raita pe la medicu de familie sa vezi exact ce e (daca e gripa, raceala , guturai, amigdalita)

  2. Ceva vitamina C in doze mari ? Eu am facut vreo 3 ani cura cu pastile cu ulei de catina si pastile cu echinaceea primavara si toamna, si si-au facut efectul… racelile s-au manifestat la modul 2-3 zile cu ceva servetele, ceva lacrimi, si cam atit… nu am stat deloc acasa, nu am avut febra nu nimic… am baut mai multe ceaiuri si atit.

    • Sunt dincolo de vitamina C… dacă mai iau fac supradoză 🙂 🙂 🙂

      Ce mai, trebuie să mă duc să văd de ce se repetă mizeriile astea de răceli aşa des. Dincolo de faptul că mi le serveşte fii-mea, proaspete, de la grădiniţă.

  3. Cure, necure, eu n-am mai racit decat superficial (cum spune Elena) de ani buni, odata pe an. Apoi a inceput fii-mea gradinita in toamna (in 3 ani mi-a racit de 2 ori) si amandoua am tras deja cateva raceli misto in cateva luni. A, era sa uit, ideea era ca nu am facut cure de nimic inainte si nu ma imbolnaveam mai deloc. Daca e sa fac o legatura de cauzalitate, dau vina pe colectivul de la gradinita nu pe lipsa mea de vit.C, catina si echinaceea. 🙂

Lasă un răspuns

