Cu stiloul

image

Leapşă de la Reveica.

6 comentarii la “Cu stiloul

  1. Acum, ca tot ai luat cerneala, sa scrii mai des pe carnetel, c-ar fi pacat sa ti se „atrofieze” scrisul (care-i al tau si doar al tau) de prea multa „inactivitate”.
    Craciun fericit si tie! 😀

  2. Eu dacă scriu de mână se sperie și câinii. Întotdeauna am avut un scris urât, dar dacă fac un efort explicit pot să scriu chiar frumos.

    Grafologie? Aia nu e pseudoștiință? Parcă așa îmi amintesc. Sau grafologia era aia cu identificarea autorului dacă ai o mostră din sursă cunoscută și compari cu cea necunoscută și infracțională?

    • E cam ca povestea cu astronomie versus astrologie :))

      Eu glumeam, Oana vrea doar să încercăm să nu ne pierdem scrisul de mână, dar să ştii că mă gândeam la chestia cu identificarea prin scris, nu la bazaconiile cu personalitatea şi felul în care mâzgăleşti literele (şi cifrele) 😀

  3. Mi-ai facut pofta de scris cu stiloul. Oricum sunt un fan al hartiei si mai putin al online-ului. Mi se pare mai intim. Multumesc pentru idee si Sarbatori fericite si tie!

    PS: Craciunul merita sarbatorit. Ce nu reuseste contemporaneitatea sa inteleaga este ca nu exista obligativitate ci dorinta de a-ti aseza bradul si de a participa la varii evenimente sociale. E, cum ai spus si tu, un prilej. Un prilej de a te bucura de momente frumoase. Mai degraba de a le crea.

Lasă un răspuns

