Bună dimineața

Mă antrenez serios pentru Revelion.

Ieri m-am dat jos din pat pe la unu şi ceva. Azi am avut o încercare eşuată de trezit la doişpe, dar am cedat tentaţiei şi am ajuns iar în pat după doar câteva minute şi am rămas acolo până pe la patru. Până şi pe blog postez numai de pe telefon în ultimele zile, pentru că altfel ar trebui să mă duc la birou, să deschid laptopul şi să stau pe scaun, în loc să măsor salteaua sau canapeaua. Cititul îmi place, se poate face din poziţia culcat, plus că, la nevoie, se poate pune cartea deoparte şi capul în pernă.

Mâine plănuiesc să fac ochi pe la şase seara, iar poimâine pe la opt. În felul ăsta, sunt sigură că am să stau trează-buhă de pe 31 până pe 1.

Pe urmă va trebui să inversez procesul, pentru că încep iar şcoala şi munca, iar asta mă întristează, aşa că mai bine nu mă mai gândesc.

Adică… Am să mă gândesc la asta la anul. Până atunci, bună dimineaţa!

Lasă un răspuns

