2011 pe lună

Ideea e de la Ioana, care a reușit să-și amintească bine de tot ce a făcut îm 2011. Eu sunt amnezică la tot ce nu a însemnat vacanță. Așa că numai despre vacanțe și escapade de weekend am să scriu. Peste restul, trec repede-repede. Iată:

Ianuarie: cel mai probabil, școală + muncă + terapie cu fii-mea.

Februarie: -//- (asta înseamnă idem) + drumuri de weekend în Orășelul Copiilor, să mergem cu trenulețul ăla puturos, dar atât de plin de amintiri din copilărie – a mea și acum a fie-mii.

Martie: ce naiba am făcut în martie? Nu mai știu, cred că tot școală + muncă + terapie cu fii-mea. A! Plus un picnic la pădure, că a fost un Martie cald și frumos!

[skip Aprilie, Mai, Iunie –  școală, plus muncă plus terapie plus câteva flashmoburi pentru căței]

Iulie: am împlinit o frumoasă vârstă [depresie] + 2 Mai (la Aquarelle), unde fii-mea nu se mai sătura de mare, eu nu mă mai săturam de citit (am ras A Song of Ice and Fire, tot ce am prins, acum sunt în sevraj) și seara nu ne mai săturam de stat la povești. A fost perioada în care mi-au venit cele mai bune idei pentru tot și perioada în care fii-mea a progresat cel mai bine. Un salt, aș putea spune. De fapt, cele mai multe progrese le are în vacanțe – vedem chestii noi, facem chestii noi și suntem mai relaxați.

August: cred că în august am fost la Mocăniță și la Salina Turda. Prietenii nostri cu care am fost ar fi mers și la Săpânța, dar să faci toate astea în trei zile ar fi fost cam mult. derși ar fi fost bine, că tot eram acolo – drumul până în vârful țării e nesfârșit, chiar dacă, de la Brașov încolo, e absolut superb. Și, contrar plângerilor constante ale românului, drumurile – cu mici excepții – sunt foarte bune.

Septembrie: am fost iar la 2 Mai, un ultim weekend furat toamnei. Alge multe, dar ce contează, când ai cu tine tot familionul?

Octombrie: La cules de struguri la vie la mamaie. Am făcut câteva poze foarte frumoase, cu struguri rotunzi și perlați, soare cald de toamnă, câmp auriu și plozi plini de colb. Tot în octombrie am vrut să cumpărăm o căsuță veche la țară, dar nesimțitul care o vindea s-a răzgândit în ultima clipă, deci va trebui să căutăm iar, cum dă primăvara.

Noiembrie: Școală. Muncă. Fii-mea.

Decembrie: o fugă la Predeal. Săniuță, pe zăpadă artifcială. Crăciun. Revelion.

La anul poate plecăm mai des și mai departe.

Și gata.

Lasă un răspuns

