Roata olarului sau cum să faci acasă blide strâmbe, aşa, de joacă

Dacă aveţi chef de relaxare la pătrat, flow şi altele asemenea, luaţi-vă drăcia din poză şi apucaţi-vă de făcut blide. Se cheamă „Roata Olarului” sau ceva pe acolo (nu mai ştiu, pentru că am luat-o pentru fii-mea acum doi ani şi am uitat de ea într-un sertar, desigur după ce am scos-o din ambalaj, ca să nu ocupe loc).

image

Cert e că, deşi rezultatul e o chestie strâmbă şi cleioasă, nu ştiu cum a trecut o oră, plus că fii-mea s-a distrat teribil şi să învăţat o expresie nouă şi utilă în viaţă, dar nu vă zic care, vă las să vă imaginaţi.

Un comentariu la “Roata olarului sau cum să faci acasă blide strâmbe, aşa, de joacă

  1. Pingback: poftiţi la bârfă | absolut obişnuit

Lasă un răspuns

