Mic dejun la McDonald’s

Nu mă întrebaţi ce caut să mănânc la „Mec”, că fac explozie. Am fost să facem prostia aia inutilă de exsudat şi suntem doi adulţi nedormiţi şi un copil flămând, toţi sculaţi când găinile încă dorm. Aşa că am hotărât să mergem la „Mec” şi să mâncăm ceva, repede, că pe urmă nu mai apucăm nimic toată ziua.

Prima surpriză neplăcută a fost când am aflat că „Mecul” are meniu diferit dimineaţa, faţă de restul zilei. Bun, pricep că e dimineaţă şi McDonald’s se crede restaurant, dar măcar un amărât de hamburger să fie disponibil… Ei bine, până la ora zece trecute-fix nu poţi comanda decât chestii mititele, majoritatea cu ou, pe post de mic-dejun.

image

A doua surpriză neplăcută a fost că micul dejun „mare” e mare pentru copii, poate, că pentru adulţi nu e. Ce conţine? O chiftea lată, plină de cimbru (not my flavor), o omletă din plastic, o cutiuţă de miere, o chiflă prăjită, tăiată în două şi mică şi ceva dubios, care semăna a peşte pane, dar care, la fel de bine putea fi gumă arabică învelită în pesmet şi înecată în ulei încins. Bine că n-a fost mare cu adevărat, mă enervam şi mai tare.

A treia surpriză a fost că fii-mea nu a vrut să mănânce nimic din chestiile alea, după ce le-a gustat pe toate. Surpriza asta are o parte bună şi o parte rea. Partea bună e că fii-mea nu mănâncă porcării. Partea rea e că şi-a făcut gânduri şi aşteptări că mănâncă la McDonald’ s, aşa că s-a supărat (plus că-i e încă foame), aşa că trebuie să aşteptăm ora zece, să scoată ăştia din circuit porcăriile de mic-dejun şi să putem lua ce voiam.

Bleah.

6 comentarii la “Mic dejun la McDonald’s

  1. Eu bag de la mac doar cand sunt in convalescenta. Nu stiu de ce dar de cand exista Mac in Arad, dupa cateva zile de boala din aceea misto cu febra mare si cu gustul stricat in care ai bagat doar ceai, analgezice si somn, doar asta am pofta. Ca-i cu chicken, ca-i cu peste sau vita, burger de la Mac, musai si cu cartofii aia care pentru mine su consistenta ideala cu ketchup tot de la ei.
    Rar mai poftesc de la Mac, am facut-o mai desc cand eram gravida, muream dupa filet-o-fish si uneori cand ma decid sa iau ceva, iau un Happy Meal ca sa-i dau jucaria la fiica-mea. Incredibil ce mici sunt hamburgerii aia dar nu-i de la faptul ca e meniu de copii, am luat si dublu cheese si era minuscul.
    Oricum, de cand am realizat ca hamburgerii de azi sunt la jumate de cantitate fata de cum erau, sunt cam sucarita pe Mac.

      • Acum ai aflat? In SUA acum 4 ani a avut unul din cele mai mai procese din istoria fast-food-ului. O femeie insarcinata a poftit produse McDonald’s si in urma consumarii lor a avut probleme de sarcina. Ulterior unor cercetari amanuntite s-a descoperit ca doamna in cauza avea in sistemul circulator sanguin o cantitate de drog echivalenta cu cea a unui „user” zilnic. Dupa testarea mai multor produse de ma Mc, a iesit la lumina faptul ca respectivii in culpa adaugau ceva „happyness” la meniurile lor pentru a le face mai ….dorite? So, un sfat pt toate domnisoarele gravide….don’t!!!! De bine de rau, chiar daca nici acolo nu sunt sanatoase, Burger King inca foloseste carne cel putin 50% reala in produsele lor (momentan)…asa ca pt. pofte de gravidute, incercati in orice alta parte dar nu Mc…

Lasă un răspuns

