Scurte, de azi

Scurte şi foarte scurte:

Vrăjitoarea Vanessa are o avocată care şi-a scăpat capul în vopsea roşie. Mă, da’ roşie! Aşa mi-a atras atenţia chestia asta, că n-am reuşit să înţeleg nimic din ce a zis.

Paula Iacob, apărătoarea maidanezilor, poartă haină de blană. Nu mai contează, iepurii ăia au murit pentru o cauză nobilă. Nu poţi apăra maidanezi în plastic, mai ales pe frigul ăsta!

Şi cică vine şi vreme rece, cu ninsoare. De ce? A trecut Crăciunul, nu mai e nevoie.

Psihopatia de la Balc se repetă, iar carnea mistreţilor împuşcaţi se dă iar la azile şi cămine. Carne de mistreţ aţoasă pentru cei care n-o pot mesteca. Ce au în comun bătrânii şi copiii? Exact, lipsa dinţilor!

Ciuhodaru a bifat încă o staţie pe traseul politic. Gata şi cu funcţia onorifică de la Ministerul Sănătăţii. Dacă l-a supărat pe Băsescu? Cine l-a pus să zică de discuţia privată şi să-i amintească preşedintelui de mamă şi nevastă? Nu se face!

L-au prins pe ciudatul ăla care înţepa femei în tramvai. Cică e însurat şi e angajat la o bancă. Nu mai poţi avea încredere nici în bărbaţii însuraţi, că în funcţionarii bancari n-am avut niciodată. Acum eu sunt curioasă dacă tâmpitul doar înţepa femeile sau dacă treaba era mai serioasă de atât.

Şi gata!

6 comentarii la “Scurte, de azi

  1. Pingback: femeie | absolut obişnuit

  2. Aşa mi-a atras atenţia chestia asta, că n-am reuşit să înţeleg nimic din ce a zis.

    Mi s-a părut că am auzit-o spunând că nu umblă cu ghiceli. 🙂

    Psihopatia de la Balc se repetă,

    De ce „psihopatie” ?
    Am citit articolul vechi dar nu sunt de acord cu tot ce ai scris în el.
    Nu se poate numi vânătoare, e adevărat. Dar nu văd diferența între sacrificarea unui porc cu cuțitul și sacrificarea lui cu pușca. Și dacă problema e sacrificarea acelui porc, atunci tocmai ai numit majoritatea populație psihopată, pentru că mănâncă carne. 🙂
    În rest situația este asemănătoare cu cea a oricărui român care-și crește un porc să-l taie de Crăciun.

    • Eu văd diferenţa între a ucide pentru hrană şi a ucide de plăcere. Între a ucide de nevoie şi a ucide din snobism. Între a considera vânătoarea ca pe un rău necesar şi a o considera „un sport”, pe deasupra şi „nobil”. Cred că numai un psihopat poate să se distreze omorând.

  3. Deci ai prefera ca cei care omoară animalele să nu se distreze în timp ce o fac? 🙂
    Ai drepatate că acolo e o diferență : unii omoară pentru bani ( salariu ), alții doar pentru distracție. În final carnea aia ajunge în farfuria cuiva și deci tot pentru hrană e omorul în ambele cazuri.

    Tind să cred că dacă nimănui nu i-ar face plăcere activitatea aia, domeniul de la Balc nu ar fi așa de bine întreținut și porcii ar dispărea complet ( cam cum s-a întâmplat în restul zonelor „civilizate” din Europa ).

    Oricum, înțeleg ce vrei să spui, dar cred că exagerezi cu „psihopatia” și cred că dacă analizezi un pic situația la rece o să-mi dai dreptate. 🙂

Lasă un răspuns

