Ce-am mai făcut până de Crăciun: ornamente de masă, brăduţi şi omuleţi de turtă dulce

image

N-am apucat să pun poza asta la vremea ei, că niciodată nu apuc să fac tot ce mi-aş dori. Dar, cum fac pauză de revoluţie (pentru că s-au întâmplat o grămadă de chestii azi şi încă îmi trebuie timp să le rumeg), m-am gândit că ar prinde bine pentru toată lumea.

Aşa că e vorba despre ornamente de masă de diverse forme, potrivite pentru tot felul de ocazii (Crăciun, Paşte, Valentine, Halloween), în funcţie de tema aleasă. Cel mai important e că sunt 100% eco, 100% sigure pentru copii şi pot ocupa două seri la rând cu activităţi diferite şi amuzante pentru cei mici.

Cum se fac ornamentele de masă?

Simplu de tot. E nevoie de:

Plastilină de casă
– Forme de fursecuri
– Scobitori
– Colorant alimentar
– Făină

Ziua 1

E clar, plastilina se modelează în formele dorite (cu şabloanele pentru fursecuri), iar în fiecare formă se înfige o scobitoare. Se pun la uscat pe o coală de hârtie, până a doua zi şi se mai întorc, când şi când.

Ziua 2

Se pregătesc vopselele, amestecând făină cu colorant alimentar, până ce se obţine culoarea şi consistenţa dorită pentru pictat. Apoi, se pictează, pe ambele feţe, ţinând ornamentul de scobitoare. Se pun la uscat vertical, înfipte în scârţ, din cel pentru împachetat sau în ce aveţi prin casă: ghivece, bureţi mai denşi…

image

image

Distracţie plăcută!

2 comentarii la “Ce-am mai făcut până de Crăciun: ornamente de masă, brăduţi şi omuleţi de turtă dulce

Lasă un răspuns

