Parcul Romniceanu, mai ceva ca la Predeal!

Parcul Romniceanu, derdeluș în București

Parcul Romniceanu, derdeluș în București

Cine zice că nu se poate schia în București? Se poate!

Cine zice că nu se poate schia în București? Se poate!

Câinele ăsta dormea în zăpadă, cu toate săniile și schiurile și chiuiala din jur. Ningea peste el.

Câinele ăsta dormea în zăpadă, cu toate săniile și schiurile și chiuiala din jur. Ningea peste el.

Pârtieee!!! (Pârtia bună, dar goală! Când eram eu mică era viermuială, n-aveai loc să cârmești sania!)

Pârtieee!!! (Pârtia bună, dar goală! Când eram eu mică era viermuială, n-aveai loc să cârmești sania!)

2 comentarii la “Parcul Romniceanu, mai ceva ca la Predeal!

    • Îmi pare de-ai parcului și mă îndoiesc că nu are chiar niciun adăpost (oamenii din zonă sunt foarte prietenoși cu animalele). Cred că, pur și simplu, prefera să stea sub cerul liber. Adevărul e că era super blănos și nu părea să-i fie frig. După ce i-am făcut poza, a căscat și și-a întins labele, apoi s-a ghemuit la loc, să doarmă în continuare.

Lasă un răspuns

