Azi n-am nimic

Azi n-am chef să scriu nimic despre ziua îndrăgostiţilor. Iubire la oraş, prin centru. Frig şi foame prin margini de urbe. Şi beţivi reali sau închipuiţi de omul ăla antipatic, care au murit în zăpadă.

Nici despre omăt n-am a scrie, m-am săturat. Nu-mi vine să scriu nici despre cum au ieşit bloggerii la lopată şi nici despre femeia înzăpezită şi supărată că nu are cine să vină să-i şi ia zăpada din curte, dacă tot i-a făcut armata sau vecinul potecă, să poată să ajungă la vacă.

Fundul lui Boc e doar un fund, avem cu toţii unul, iar presa noastră se descurcă şi ea cu ce are. Adică nu cap.

Azi n-am chef să scriu nici despre pârnaia care-i paşte pe Remeş şi pe ălălalt individ. Şi nici despre puşcăria lui Năstase, că e ştire veche. Iar Paul şi moştenirea lui câştigată în justiţia de aici chiar că nu-i un subiect. Aş scrie despre opoziţie, dar n-am ce, nici de rău, nici de bine. Parcă nici n-ar fi.

Nici despre mâncare n-am ce să zic, pentru că îngraşă, de fapt. La ce bun să scriu ceva, mai ales de Valentine’s Day? Ne plac creaturile schiloade, iar graşii nu-s oameni. Sunt graşi.

În fine.

Azi n-am nicio chemare să scriu despre ceva anume, aşa că, să spun drept, cred că azi e ziua în care tocmai am scris despre de toate şi am scris în aşa fel încât nu înseamnă mai nimic.

Lasă un răspuns

