Despre ce vreţi să scriu

Deci… Dacă nu scriu, nu intră decât câţiva oameni pe blog.

Ok.

Despre ce vreţi să scriu?

4 comentarii la “Despre ce vreţi să scriu

  1. Eu intru (aproape) zilnic. Citesc cu placere tot ce scrii. Imi place si cum scrii. Deci, despre…orice. Nu comentez daca nu am ce spune. Citeodata ma uit si pe mesajele de pe Twitter. (Eu nu-s deloc obisnuit cu acest sistem de comunicare – apartin altei categorii de varsta – dar mi se pare interesant).

    • Mulțumesc mult, Ștefan!

      Twitter îmi e foarte la îndemână când nu am laptopul la dispoziție sau când sunt pe drum sau undeva unde nu pot scrie mult… așa că scriu repede o idee pe Twitter și gata! 🙂

Lasă un răspuns

