Ce faci cu timpul mort?

Sunt unele zile în care trebuie să pierzi timpul. Nu că n-ai avea treabă, ci pentru că, pur şi simplu, nu poţi să umpli golurile dintre o activitate obligatorie şi altă activitate obligatorie. Aşa că trebuie să stai şi să aştepţi, practic, să vină ora care trebuie, ca să poţi face, în sfârşit, ceva constructiv (si obligatoriu).

Ce faci cu timpul mort?

Ai, să zicem, două ore. În astea două ore n-ai cum să te apuci de ceva de lucru, pentru că abia ai începe şi ai intra în miezul problemei (şi în starea de flux), că timpul s-ar şi termina şi ar trebui să te opreşti, să-ţi faci o notă mentală ca să ştii unde ai rămas şi de ce va trebui să te apuci când o să revii asupra problemei neterminate, apoi să dai zor către activitatea programată pe care ai aşteptat-o activ.

În astea două ore nici n-ai cum să te duci undeva, să zicem la cumpărături sau în altă parte (să vezi un film e exclus), pentru că, la cum se circulă în oraşul ăsta colmatat, abia ai ajunge unde voiai să ajungi, că ar şi trebui să pleci.

Aşa că stai şi cauţi să-ţi umpli cu ceva timpul mort. Cu ce?

Eu scriu pe blog, citesc articole de specialitate, care îmi mai dau idei pentru ce lucrez, mă uit să văd cine ce a mai scris pe Tweeter sau pe Facebook, mai dau un RT, mai comentez… Dar ce aş face dacă nu aş avea net?

Ce am face dacă n-am avea net?

Cu ce am umple timpii morţi? (de maxim două ore)

(Întreb, pentru că m-am săturat de online şi aş face ca alcoolicii: o mică pauză… Idei?)

7 comentarii la “Ce faci cu timpul mort?

  1. Reddit… ok, stai, ai zis 2 ore nu 20. Daca am de mers undeva si de facut chestii care stiu ca-mi iau jumatate de zi, dar cu posibili timpi morti intre ele, am cartea saptamanii (sau a lunii, de cele mai multe ori) la mine, a durat pana cand a devenit reflex dar acum cand sunt plecat si am timpi morti intre ce am de facut, macar am ceva de citit, am incercat si cu jocurile sau netul pe mobil dar nu simteam ca ajung undeva.
    Din pacate nu am un raspuns pt atunci cand sunt acasa si am astfel de ferestre, parca ma blochez si nu stiu ce sa fac. De gaming nu ma apuc pt ca sunt genul care sta minim 6 ore cand apuca, asa ca pierd timpul pe net.

    • Când sunt acasă mi-e mai simplu… pentru că acasă am mereu ceva de făcut. Mai spăl un vas, mai întind o rufă, mai văd o ştire, mai fac oarece de mâncare… Problema mea sunt timpii morţi în afara casei…

Lasă un răspuns

