Sărmăluţe vegetariene în foi de varză murată, cu morcovi şi orz

image

Ziceam de tocăniţa de legume cu orz, care s-a întâmplat de la intenţia mea de a face sărmăluţele din poză, pentru că n-am mai avut răbdare să înfăşor foi de varză. Şi mi-era poftă de orz, pentru că n-am mai găsit prin magazine şi abia m-am hotărât să comand online câteva pachete (ceea ce am să tot fac de acum încolo). Aşa că n-am abandonat ideea şi (doar nu era să las bunătate de varză nefolosită!) am făcut şi minunatele sarmale.

Cum? Păi cam ca tocăniţa, doar că am umplut foile de varză cu amestecul de legume călite şi orz fiert şi scurs şi am turnat sucul de roşii peste sarmalele înfăşurate şi puse în oală.

image

După care am acoperit totul cu încă nişte varză, am mai pus un pic de boia dulce şi am dat la cuptor cratiţa acoperită cu folie, până a început să miroasă a sarmale în toată casa şi a scăzut sucul de roşii.

2 comentarii la “Sărmăluţe vegetariene în foi de varză murată, cu morcovi şi orz

Lasă un răspuns

