Mda, mă simt mult mai în siguranţă…

Cred că nenea sectoristul are un ceva (o alertă? o alarmă? un ceas?) setat să-i amintească în fiecare an că trebuie să lipească afişe prin holurile blocurilor. Afişele arată cam aşa:

image

Ce drăguţ, mi-am spus acum vreun an. Un nene poliţist îmi dă numărul lui de telefon, să pot să-l sun direct. Adică să nu sun prin 112, număr dedicat urgenţelor, pe care cred că e normal să-l lăsăm liber pentru urgenţe, nu? De ce să-l sun? Păi să-l rog să mă scape de două pacoste: de indivizii care urlă pe stradă că iau fiare vechi şi de nenea exhibiţionistul. Nenea ăsta are obiceiul – de când eram eu mică; nu s-a obosit nimeni să-l prindă, cu tot cu reclamaţii – să acosteze copii şi să se masturbeze în faţa lor. În treizeci de ani de când practică amuzamentul ăsta, am aflat despre el destule chestii ca să poată fi arestat naibii odată. De exemplu, ştiu unde lucrează. Ştiu atât de bine cum arată, încât pot să-l desenez. La poză n-a stat, dar nu-i vremea pierdută, că bântuie prin aceleaşi zone.

Ei, ideea e că am notat numărul şi, de îndată ce am dat iar de nenea, l-am sunat pe sectorist, să trimită repede pe cineva, să-l prindă. Ei bine, credeţi că l-au prins? Nu, pentru că nu-i treaba sectoristului să aresteze ciudaţi. Mi-a recomandat ca data viitoare să sun la 112 şi să mă duc să fac (încă o) reclamaţie la secţie. Meh. Problem not solved.

Aşa că nu ştiu la ce mă ajută sectoristul. A, cică e prietenul copiilor. Ia să-l chem să stea cu fii-mea când am de plecat pe undeva…

2 comentarii la “Mda, mă simt mult mai în siguranţă…

    • Omul a fost foarte drăguţ, dar funcţia nu-i permite să facă mai mult decât ce face. Cu alte cuvinte, in loc să fie util cetăţeanului, postul de sectorist e destul de neconvingător…

Lasă un răspuns

