Bruschete cu ciuperci, gogoşari şi măsline verzi

„Ceva bun, de vară! Ceva bun, de vară!” Cu chestia asta m-am trezit de dimineaţă – îmi suna în cap ca un cântecel! Aşa că m-am dus la cămară, la frigider şi am cotrobăit fără prea mare speranţă prin sertare. Fără prea mare speranţă, pentru că atât cămara, cât şi frigiderul şi sertarele oamenilor care tocmai ce-au venit de la mare sunt în principiu goale.

Din cămară am ieşit cu o conservă de ciuperci tăiate şi cu un căţel de usturoi. Din frigider am extras un borcan de gogoşari muraţi în oţet, nu plin, dar suficient şi câteva măsline verzi. Din sertare am luat o sticlă de ulei de măsline şi un pic de sare.

Dacă aveam şi un pic de busuioc proaspăt, eram chiar tare, dar m-am mulţumit cu ce am găsit.

Din toate astea, am făcut un amestec delicios, pe care l-am mâncat cu pâine prăjită. Şi mai am şi pentru mâine dimineaţă. Big win!

Mâine pun şi poză, că acum n-am destulă lumină şi cu blitz iese dubios.

Cum să aştept până mâine? Iată minunea!

image

Bruschetă cu ciuperci, gogoşari şi măsline verzi

Lasă un răspuns

