Cine-i mai tare ca IMASu’? Newz.ro!

Deci râd de câteva minute de una singură, așa că mă gândesc că e bine să vă zic de ce, să râdeți și voi.

Acum multă vreme (câțiva ani buni, cred că vreo opt sau nouă) m-am abonat la newz.ro. Nu de alta, dar le făcusem site-ul, deci era oarecum implicit. Și e bună o listă cu știri dimineața la cafea. Dar de la o vreme pe Newz.ro scriu doi redactori / editori – Cristina Ban și Dan Dumitru. Ei sunt adesea sursa mea de voie bună. Dar bună!

Uite, de exemplu, azi.

Titlu mare, frumos, pompos: „Sondajul newz.ro arata invers decat cel IMAS: 80% din cititori NU doresc suspendarea Presedintelui!” Și dă-i și spune-mi despre cum românii își dau seama de aia, de ailaltă, revelații, nene, durere, mândrie, chestii, apoi rezultatele, copleșitor! Co-ple-și-tor! 80% dintre cititorii newz.ro vor să ia de la Băsescu în continuare.

Păi, bine, Dane! Cum contrazice sondajul vostru sondajul IMAS? Că nu-l contrazice!

Sondajul vostru nu se aplică unui eșantion reprezentativ pentru populația României, se aplică exclusiv celor care au net și au intrat la voi în site. Asta nu înseamnă decât că aveți 80% cititori băsiști, nu că 80% din populație e băsistă. Cu alte cuvinte, ați aflat unde stați și pentru cine scrieți. Asta înseamnă că eu mă dezabonez frumușel și voi aveți o frumoasă oportunitate de colaborare cu portocaliii verzuii albii papagalii PDL.

Nu?

Vara asta se poartă alb!

Vara asta se poartă alb!

Imaginea e de aici. Să mă ierte bietul papagal.

Lasă un răspuns

