Cearta lui om cu om

Motivul? Politichia, desigur.

Îmi amintesc de marele fel in care era polarizată opinia publică acum douăj’ de ani – mama s-a certat cu vecina, tata s-a certat cu amicul X şi tot aşa. N-aveau Facebook şi Twitter, că probabil făceau concurs de unfriend şi unfollow, adică ce face deja majoritatea celor conectaţi în vreun fel între ei, chiar acum.

(Ce mă sperie pe mine e că întotdeauna românul mult a votat altfel decât mine şi uite unde suntem, dar… asta e doar o paranteză).

Ideea la care vreau să ajung e asta: mi se pare incredibil (şi cam ciudat) felul în care oameni care se cunosc (mai mult sau mai puţin) se ceartă şi ajung să se şi înjure pentru nişte indivizi pe care nu-i cunosc, cu care nu vor ajunge vreodată la o bere măcar şi care, în esenţă, se bat care să fure mai mult şi mai eficient de la ei.

Serios.

De ce m-aş certa eu cu oricare dintre prietenii mei pentru simplul motiv că eu vreau să plece Băsescu (oricum, numai să plece – şi cu elicopterul e bine), iar ei se tem că după Băsescu vine Satana?

Oameni buni, treziţi-vă. Niciun politician nu merită să stricaţi o relaţie, în afara situaţiei în care politicianul e vreo rudă sau cineva apropiat. Atât!

(Şi, cu atât mai puţin, unul ca Băsescu!)

2 comentarii la “Cearta lui om cu om

  1. ha ha ha… tocmai ce m-am certat cu maica-mea pe tema asta; dupa aia mi-a parut rau, ca nu ma mai certasem cu ea de ani de zile… mare dreptate ai

    • Eu sunt relaxată, nu mă mai cert cu nimeni. În definitiv, fiecare face cum îl taie capul, iar dacă nu mai pot să trăiesc cu ce alege majoritatea, până la urmă chiar pot să-mi iau familia şi să plec în altă parte…

Lasă un răspuns

