N-am mai văzut copii jucându-se pe afară

Cartierul meu ar fi rezidenţial, dacă n-ar fi un amestec de case de locuit cu firme şi bloculeţe de patru etaje. Prin care mai găseşti câte un cabinet stomatologic, câte o agenţie imobiliară care respiră greu şi câte un birou care se ocupă de diverse.

Cartierul meu era plin de copii când eram eu copil. Nici acum nu lipsesc plozii, numai că nu-s pe străzi, de capul lor, cum eram noi. Pur şi simplu, copiii nu se mai joacă pe stradă.

Şi mă întreb de ce.

Or fi prin alte părţi, la ţară, la mare, la munte, cu bunicii? Or avea alte activităţi de vacanţă? Or sta în casă, la calculator? Or fi cu părinţii la serviciu? Or fi pe la şcoli de vară, prin tabere, pe unde? Unde sunt copiii din Cotroceni?

2 comentarii la “N-am mai văzut copii jucându-se pe afară

Lasă un răspuns

