Procedurile Orange strike again!

Procedurile celor de la Orange (ca şi ale celor de la restul operatorilor de telefonie, nu vă bucuraţi că aveţi abonament la alţii) sunt varză.

Bine, clar că fără proceduri ar fi şi serviciul varză, dar uneori procedurile în sine sunt absolut… idioate. De exemplu, ce se întâmplă atunci când se strică (da, se mai strică, din senin) cartela. SIM-ul. Normal ar fi să te duci cu cartela stricată, să verifice Orange în baza de date dacă a fost sau nu raportată ca furată sau pierdută, aşa, ca măsură de precauţie şi, dacă totul e OK, s-o înlocuiască şi s-o activeze şi basta.

Ei bine, nu, nu se întâmplă aşa dacă e o cartelă corespunzătoare unui abonament pe firmă. Nu. Trebuie ca „persoana de contact” din cadrul firmei fie să fie de faţă, fie să trimită împuternicire semnată şi ştampilată, fie să primească numărul înscris pe spatele cartelei noi (cum? Telepatic?) Şi să sune la Orange şi să confirme activarea cartelei.

Mie mi se pare întortocheat şi inutil. 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s