Rulota

Ziceam acum ceva vreme că vreau o casă la ţară, cu grădină. Am căutat vreun an ceva care să-mi şi placă, să fie lângă apă, să nu fie la drumul mare, să fie liniştit, să nu aibă vecini petrecăreţi cu radiouri şi boxe cu manele sau alte chestii neplăcute urechii şi tot aşa. Găsisem casa dorită, dar neseriosul nesimţit care o vindea s-a răzgândit în ziua în care trebuia să ne vedem să semnăm actele şi să-i dau banii, aşa că am rămas cu un gust amar şi sentimentul tâmpit că n-o să mai găsesc căsuţa ideală prea curând.

Dar, la cam un an după neplăcuta păţanie cu nesimţitul neserios, s-a ivit o ocazie: un teren cam cât ne trebuie, nici prea mic, nici prea mare, potrivit pungii şi intenţiilor, la vreo câteva sute de paşi de râu, cu o latură în pădure, cu două vecine pitoreşti, stafidite de vârstă, dar hâtre şi de treabă, înţelenit de vreo cinci ani (dar se curăţă, nu-i bai), la capăt de sat, linişte, pace, la nici un litru de benzină de Bucureşti.

Locul e doar loc, adică nu-i pe el casă, nu-i nici măcar o magazie.

Aşa că am stat, am cugetat şi ne-am gândit că o construcţie, cât de ieftină, ar face minim 5000 de euro. Instalaţiile ar face şi ele minim 2000. Mobila şi diversele aparate electrocasnice mici şi mari, tot cam pe atât, dacă nu mai mult. Meh. Nu ne-a plăcut ideea, plus că o construcţie durează până e gata.

Aşa că am luat o rulotă.

Care arată aşa la interior:

image

Interior de rulotă veche, veche, din 1996, dar englezească.

Cui îi mai trebuie casă?

Am testat-o: merge instalaţia electrică, cu baterie de maşină sau conectată la o priză, merge aragazul, merge frigiderul cu congelator, merge încălzirea, merge tot. Plus că, la vară, când ne-o apuca dorul de ducă, ne putem lua casa în spate şi ne putem opri la malul mării! Sau la munte.

Lasă un răspuns

