Vacanță?

Credeaţi că am să apuc să mai scriu şi pe blog în vacanţa asta? Ei bine, nu. Adică, nu prea (postarea de acum nu se pune, va fi scurtă).

Cauza?

Sunt masterand în România şi am temă. Nu învăț nimic din faptul că o fac, pentru că presupune să citesc niște articole şi să fiu atentă să trec nişte date într-un tabel, după o listă de vreo treişpe pagini. Cu alte cuvinte, pierd vreme în loc s-o câștig, adică să mă joc cu fii-mea, să mă odihnesc, să mă plimb, să mă văd cu puţinii mei prieteni care mai sunt prin ţară, să citesc ceva frumos, util sau măcar amuzant.

Cât timp pierd? Cam pe tot. Nu se poate lucra fără erori majore decât la viteza de patru, hai, cinci articole pe oră. Şi sunt 160 de articole.

Ne „revedem“ după anul nou. Că nu cred că termin tot până la sfârşitul anului.

Lasă un răspuns

