Cântecul siamezelor din Doamna și Vagabondul (română)

Am căutat versurile pentru cântecul ăsta de m-am plictisit (îi place fie-mii) și… nimic!

Cum am tot revăzut filmul, am reușit să memorez versurile. Mă gândesc că or mai fi și alții care caută, așa că le pun aici:

Cântecul siamezelor din Doamna și Vagabondul (română)

Suntem siameze alese!
Suntem siameze prințese!
Dăm o raită-n casa asta foarte șic
și, dacă ne place, o să stăm un pic!

Vezi tu ființa aia, care tot înoată…?
O văd…!
… poate reușim s-o dăm jos dintr-o dată!
Să ne strecurăm atunci! Cum se cuvine,
capu-i pentru tine, coada-i pentru mine…

Tu auzi ce aud eu?
… e un pui de om!
Deci sigur are lapte bun în biberon.
Dacă știm să fim draguțe, foarte bine,
e lapte pentru mine… și lapte pentru tine!

Lasă un răspuns

